Follow by Email

srijeda, 24. rujna 2014.

Diskretno - efektno :)

Baka je opet bila ta koja je donirala stol.


Uz stol su bile dvije stolice koje će biti u narednim postovima.
Nakon šmirglanja svega krenuli smo s bojanjem.
Stol sam bojala bijelom mat Luxal bojom, 3 premaza su bila potrebna da pokriju šarenilo.


Nakon bojanja stola, na gornjoj sam plohi radila šablonu bojom.
Koristila sam valjak jer sam šablonu printala na A4 foliju.



Dinosauri by moja malenkost. ;)
Ovdje je samo plava boja dobivena miješanjem, sve ostalo sam bojala direktno pigmentom.
Bit će post o crtežima gdje će se oni malo bolje vidjeti.


Stolice koje ovdje vidite bile su su smeđe boje. Uspjela sam pronaći fotografiju koja prikazuje njihov prijašnji izgled.








Još jedan meni jako drag crtež. 
Trebala su 2 sata da ga završim. :)
Bojano bojom za zidove, u koju smo dodavali pigmente da bi dobili nijanse.





2 komentara:

  1. Imaš zlatne ruke, divila sam se i u prethodnim postovim šta si sve radila i sve mi se dopada. Crteži su mi posebno slatki. Zapravo nemam reči... Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. :D Hvala Vam na divnom komentaru. Drago mi je da mogu prenijeti svoj doživljaj svijeta čitateljima...:))))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...