Follow by Email

četvrtak, 11. rujna 2014.

Makeover doniranog školskog stola


Ovaj divni stol donirala je bivša ravnateljica OŠ "Viktor Car Emin" iz Donjih Andrijevaca u kojoj sam trenutno zaposlena.
Prvi put kada sam ga ugledala ostala sam bez daha. :D
Očarao me i nije bilo druge nego sklopiti dogovor sa svemirom i prizvati ga sebi. Opet dokazano - što misliš, to i privlačiš.
Nije prošlo dugo i stol je dospio u moje ruke. :))))


Nakon šmirglanja stol je dobio temeljnu bijelu boju - fasadna boja.
Dio na kojem se plastika odvojila od drveta sam zakitala kitom za drvo i kada se osušio ošmirglala.


Stranice, leđa i tri gornje ladice sam obojila Luxal bijelom mat bojom. Bila su potrebna dva premaza.



Ladice su premazane fasadnom bojom. Na taj način najbolje spriječite izbijanje žutih mrlja, a i fasadna se boja jako brzo suši za razliku od lak boje.


Druga je ladica obojena ružičastom akrilnom bojom koju sam dobila miješanjem bijele i crvene.



Plava boja = bijela + plava
 Zelena boja = bijela + plava + žuta





Na gornji dio stola lijepila sam tapetu koju sam kupila u Kiki.
Nakon neuspjelog pokušaja lijepljenja tapete ljepilom za tapete, odlučila sam se za dobri stari drvofiks. :)
Dobro sam namazala tapetu i gornju plohu drvofiksom razrjeđenim u vodi i onda ju krenula lijepiti od jednog kraja prema drugom. Za istiskivanje mjehurića koristila sam običnu pamučnu krpicu.



Ukoliko je netko uspio na drvo nalijepiti tapetu ljepilom, molim da mi u komentaru napiše kako! :)


Ja ću u međuvremenu nastaviti s obožavanjem ovog stola!!!



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...