Follow by Email

srijeda, 10. rujna 2014.

Prilagoditi stari ladičar dječjem svijetu :)

Ovaj ladičar sam dobila od bake koja je većinski donator. :) 
Prilagoditi ga dječjem svijetu i nije baš bio težak zadatak.


Fotografija je mutna, ali je jedina koju imam jer imam naviku zaboraviti fotografirati stvari prije makeovera. :/


Nakon šmirglanja ladičar je obojen bijelom Neocel mat brzosušivom bojom. Boja užasno smrdi, ali je odlična, pogotovo za ivericu! Čak ni nakon što sam slučajno lupila po njemu, boja nije pala. 
Uglavnom, ugodno sam iznenađena i jako zadovoljna bojom.


Prva ladica ostala je bijela i na nju sam lijepila papir za umatanje, onaj "plastificirani", znači NE papirni jer njega baš nije lako nalijepiti.
Papir nisam lijepila kao salvetu, preko papira nisam prelazila ljepilom.
Za lijepljenje sam kosristila drvofiks razrijeđen s vodom.
Druga i treća ladica bojane su akrilnim lak bojama.
Ručkice su obojne bijelom Neocel bojom.
Na donju ladicu sam nalijepila pticu (kupljena u Offertissimi) jer je ladica oštećena i nije ju bilo moguće zakitati jer joj baš nedostaje komad drveta što se na prvoj fotografiji baš ne vidi dobro. 

Lampa također by baka Katica! :D




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...