Follow by Email

nedjelja, 19. listopada 2014.

Gold is the new black ;)

Narudžba jedne kolegice.

Pladanj je rođendanski poklon koji je koliko sam čula oduševio novu vlasnicu pa se nadam da je to zaista tako. :D


Pladanj je bojan bijelom akrilnom bojom. U ovom sam slučaju koristila valjak umjesto kista.


Unutrašnjost ispunjena decoupagom. :)



Na vanjske strane pladnja radila sam šablonu kitom koja je na kraju naglašena zlatnom bojom.



Podmetače sam također bojala bijelom akrilnom bojom. Koristila sam valjak kako se ne bi vidjeli potezi kistom.


S jedne strane decoupage.



S druge strane šablona bitumenom.


Fotografiju stalka za čaše sam zagubila u laptopu :), ali kao i ostalo izrađena je od medijapana.



Bijela akrilna boja i šablona kitom naglašena zlatnom bojom.


Ruža rađena gipsom u kalupu, obojena zlatnom bojom.



Pozdrav do idućeg posta!




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...