Follow by Email

srijeda, 24. prosinca 2014.

Kraljevski luster za kraljevsku kupaonicu ;)

Nije me bilo cijelu vječnost, ali ovo zahtjeva hitan, brzi i kratak post. 
Jučer postadoh vlasnica novog antikviteta :D


I moram reći : najbolji božićni poklon ikad! :))))


Naime, prijateljica Ines o kojoj će ići još jedan post 
(vidjet ćete i zašto - oduševit će Vas), poklonila mi je ovu divotu.
Dobila je dva takva pa se sjetila mene.
I što reći na to nego tisuću puta HVALA!!!!!
Hvala Ines i hvala svemiru na još jednoj ostvarenoj želji!


Opsesiju nečim teško je opisati onima koji ju nemaju, ali mislim da Vas nekolicina koji pratite moj blog znate o čemu pričam.
Mene ovo veseli. Ne znam što me može više razveseliti.
Riječima se ne može opisati osjećaj kada gledam u ovaj luster - pa će mnogi zaključiti da sam totalno skrenula. 
Tko zna, možda i jesam.
Ali meni je u mom svijetu savršeno, a Vama u Vašem? ;)



Ovo me podsjetilo na priču o lampi zvanoj "Stara dama" koju sam u nekako sličnim okolnostima dobila na poklon.
Ah, divni su ti pokloni koji te ispune srećom.


Luster ostaje upravo ovakav kakav je, a kada bude na svom mjestu slijedi još jedan post o njemu. :)
Do tada sretni Vam blagdani!



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...