Follow by Email

ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

New beautiful findings!

Nekad bi ovaj post bio napisan iste sekunde čim je ovo došlo u moje ruke, ali to je bilo nekad. Sad sve uvijek malo čeka. ;)
Stari okviri za slike su nešto što me svaki put obori s nogu pa se ni ovaj put nije dogodio izuzetak.
Novo je samo da sam dobila dva okvira koja još nisam imala priliku vidjeti kod ljudi koji još imaju te okvire niti na buvljacima. :D


Riječ je o okruglim okvirima i moram priznati da su mi oni definitivno miljenici. :D




Osam okvira u samo nekoliko sekundi, nije loše! :) Tri su ista okvira kao na zadnjoj fotografiji.
Planiram svašta nešto s njima. Uskoro post! ;)
Hvala mojim izvorima! :))))))




2 komentara:

  1. zanima me gdje ste nabavili okvirove? treba mi nešto takvo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Okvire sam ovaj put pronašla u staklariji, dobila sam ih jer često uokvirujemo slike tamo pa me već poznaju. :) Inače ih možete pokušati pronaći na buvljaku, često sam ih kupovala tamo, možda Njuškalo ili poznanici. Začudili bi se koliko ljudi baca te okvire. ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...