Follow by Email

subota, 27. svibnja 2017.

Makeover Cecilijine kuhinje

Ovaj mjesec je zaista bio turbulentan, pun makeovera pa vremena za postove nije bilo. 
I kad ga je bilo trebalo mi je da malo predahnem. 😊
Mogla bi reći i da je ovo mjesec kuhinja jer sam sredila tri male slatke kuhinjice. a ovo je jedna od njih.
S gospođom Cecilijom idem na pilates i spletom okolnosti nakon što sam odradila decoupage na njenoj stolici, odlučila se na jedan veći pothvat i prepustila svoju kuhinju u moje ruke.
Dugo se dvoumila, ostaviti kuhinju u boji kakva je ili ju bojati u bijelu. Na moju veliku radost, nakon što je došla u izvidnicu moje kuhinje, odlučila se za bijelo.
I definitivno nije pogriješila. 😍
Hrastova je kuhinja željela da joj netko pokloni malo pažnje i da umjesto u smeću, zasja u svom novom ruhu na istom mjestu.
Volim kada ljudi odluče uložiti u ono što već posjeduju jer nam je planeta ionako već pretrpana smećem i zbog toga me ovaj projekt učinio jako sretnom. 😊
A da ne pričam da su stvari koje imamo većinom kvalitetnije od onog što bi danas kupili u trgovini.
Kuhinja je izgledala ovako :





Nakon što je kuhinja dobro ošmirglana, na frontama sam napravila šablonu kitom za drvo, pustila da se osuši preko noći (nije nužno, ali ja sam to radila jako kasno). 💪😉
Potrebno je nakon toga šablonu dobro ošmirglati kako bi na dodir bila glatka.



Znate i sami da kiša pada non stop ovdje u Brodu pa sam odlučila izbaciti lak boje koje se dugo suše i koristiti samo one na bazi vode. Moram priznati da je užitak tako raditi. 
Ne udišete pare lak boje i suši se odmah (ok, ako pada kiša ne baš iste sekunde, ali,,,) pa možete u jednom danu odraditi sav posao. 
Sve boje su kupljene u Sitoloru, super je što imaju veliko pakiranje bijele boje od 2,5l. Savršeno za ovakve poslove, a cijena je odlična za tu kvalitetu.
Najprije sam cijelu kuhinju obojila temeljnom bojom, također na bazi vode. Samo jednu ruku.
Nakon toga sigurno 4 premaza bijelom bojom jer je na nekim mjestima drvo žutilo (tako je kod većine starog namještaja). 
Bojala sam ju u groznim uvjetima, kiša je padala cijeli dan i bilo je jako hladno, a ja sam imala samo taj dan za završiti bojanje. Sve u svemu uspjela sam to napraviti kako sam zamislila bez obzira na vrijeme.
Ostavljena je da se dobro osuši preko noći i onda je uslijedilo sastavljanje. 

Danas kuhinja izgleda ovako :


Element koji umjesto drvene fronte ima staklo nisam fotografirala ranije jer sam zaboravila.😵
Ali imao je žuto staklo koje sam zamijenila u stalariji Babić. 
Cecilija ima još jednu želju koju ću joj ovih dana ispuniti, a to je još malo decoupaga ispod ove police unutar elementa.😊













Kutna polica je vrištala "Daj mi malo boje!" pa sam predložila Ceciliji decoupage. 
Vođena njenim izborom boja, odlučila sam se za ovu salvetu jer se radi o akvarelu što nekako izgleda prirodnije ( barem u mojim očima).

Još jedan kratak uvid u prije i poslije :




Nadam se da vam se makeover sviđa koliko i Ceciliji!
Budući da je ovo moj prvi veliki projekt ja sam prezadovoljna!😇
Stižem uskoro s još jednom novom kuhinjicom, a do tada ostanite mi kreativni!😊

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...