Follow by Email

nedjelja, 28. svibnja 2017.

Retro kitchen :)

Moram priznati da najviše volim kad mi netko kaže radi što želiš i kako želiš. Tako je bilo u Splitu. Zasluženi godišnji nakon jako dugo vremena, a najdraže mi je spojiti ugodno s korisnim što je definitivno bio ovaj početak makeovera kuhinje.
Prijateljica od srednje škole (imam samo dvije koje su prave, ona je jedna među njima 😊) je prije par godina otišla iz Broda. Nedavno se stacionirala u Splitu i tamo planira ostati još neko vrijeme jer kaže, ona i Split još nisu završili. 😇
Odnedavno su ona i dečko u stanu koji zahtjeva poprilične adaptacije, ali budući da nije njihov naravno da se u to neće ni upuštati. Ali eto uz malo novaca se ipak može učiniti život ljepšim. Pogotovo kad ima mene za prijateljcu.😂😉💪
Makeover nije u potpunosti završen, ali ono što sam planirala odraditi, odradila sam. I njih dvoje su oduševljeni. A moram priznati da sam se i ja šokirala svaki put kad bi ušla u kuhinju. Mogu misliti kako je njima koji žive već neko vrijeme tamo.
Budući da u lipnju odlazimo opet u Split ( ovaj put ne ja sama nego s djecom i suprugom), dovršit ću kuhinju u cijelosti. Što ću još raditi ostat će iznenađenje.😉
Možda odradim još koje bojanje u stanu jer je Maja nakupila tonu starog namještaja s obzirom da je stan bio nenamješten. A pogađate već, sve je smeđe i sve ide u bijelo.🙆 Na moju veliku radost. 😉
Ako ne stignem napraviti sve u lipnju, postat ću im čest gost. 😊

Da skratim priču, ovako je kuhinja izgledala kada sam došla :





Hladnjak je kao što vidite bio u jako lošem stanju.😁
Ali super je što bi rijetko tko dao da mu bojam hladnjak pa sam uživala u ovom projektiću. 
Najprije je bilo malo ribanja. 😐 Iako ja to stvarno volim. 😊


Obojan jednom temeljnom bojom. Za drvo. 😀
Jer ja obožavam eksperimente, a tijekom ovih godina vidjela sam da sve te boje mogu skoro na sve materijale.
Pa je dobio dva premaza ružičaste boje. I eto, dobili smo mali candy retro fridge. 😉
Planiram još nešto možda odraditi na njemu, ali to kad budem opet tamo.



Ovu ste kutiju za kruh možda zaboravili, ali evo je u totalno novom ruhu.
Obojena najprije u bijelo, prije toga naravno primer za metal. Onda mi nekako nije sjedala, pa sam stavila decuopage na prednju stranu. onda mi opet nije sjela pa sam obojila dio ružičastom, pa na kraju cijelu. I Maja je napokon dobila svoj božićni poklon.😎



Stan je "pun" ovakvih ugradbenih ormara, a ugradbene ormare obožavam! 😍 U hodniku imaju još dva tri takva. Divotica za prebojati. 😊 Za sada je obojen jednom temeljnom jer ga nisam šmirglala i tri premaza bijelom lak bojom na bazi vode. Mislim da imam neke vizije s njima, ali o tome kad budem opet u Splitu.


Uglavnom u kuhinji nije šmirglano apsolutno ništa jer će sve završiti tko zna gdje kada se stan bude preuređivao.
Svjetlo na fotografiji ispod nije baš idealno, bit će bolje idući put. Super je što uopće imam i ove fotke.😉 Ormar izgleda puno ljepše i bijel je. 😀



Sve fronte su obojene jednom temeljnom bojom i tri puta lak bojom. Ručkice su morale biti roza da ne bude dosadno. 😜


Radna ploča je bila u katastrofa stanju pa sam ju obojila u bijelo. Na žalost tu fotografiju stanja prije nemam.👿
Vidjet ćemo kako će se ponašati boja na glatkoj iverici, ali mislim da je definitivno bilo bolje obojiti ju nego ostaviti žutu i uništenu.😓😉
A ne bi se ni uklopila više u novu kuhinju.





Evo još jednog kratkog uvida u situaciju prije i poslije 😊






Što reći osim da se nadam da vam se sviđa koliko i nama. 😂
Znam da ružičasta nije za svakoga, ali...💟😉 Za nas definitivno je.😊
Pozdravljam vas i jedva čekam nastavak ove priče.
Za kraj, 
be bold and paint your fridge in pink! 😜😇


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...