Follow by Email

srijeda, 7. lipnja 2017.

Psiha, moja nova prijateljica ;)

My new lady friend. 😍😍😍😍😍
Ljudi moji, mislim da ne postoje riječi kojima bi ja opisala svoje opsesije starinama.😀
Naravno kad kažem starinama, ne znači da volim baš sve i svašta, zapravo najviše volim kada sama sebi biram jer odmah imam viziju kako će nešto izgledati ili će, u rijetkim slučajevima, ostati u izvornom stanju.
A psihe? To baš onako obooooožaaaaavam!!!!!
U moru drugih stvari koje istom silinom obožavam.😉
Ovo je jedna od ljepših koje sam vidjela da netko prodaje u našim krajevima.
I moja je!💓💓💓💓
S vremena na vrijeme volim pronjuškati po Njuškalu. Zna se naći lijepih stvarčica, a prednost je što ne moraš izaći iz kuće.😉 Da mi se nije pokvario auto pa nisam imala malo viška vremena tko zna bi li ju iskopala u oglasima. 😉
Viđena u večernjim satima, već sutra je bila moja.😍😉
Zahvaljujući suprugu naravno, jer eto taman mu je bilo "usput" s posla otići po nju. Da ne pričam da su ju jedva ugurali u auto, da je vozio 20 km/h do kuće... Ali najdraže mi je bilo kada sam ga pitala kako je prošlo.
Citiram : "Kako će proći? Uzeo sam ju, šta ću s tobom?!"😂
Skoro da me više ni ne pita što će mi to sve kada više nemam gdje s namještajem (ne zna za moje skrivene planove)😉.
Takve se stvari jednostavno ne mogu propustiti. Prilika se pojavi, cijena odlična, vizija još bolja, pa mora biti vaše, jednostavno mora!😊
Iako u ovom slučaju nisam sigurna što ću napraviti s psihom (jer imam više ideja), sigurna sam da će biti predivna nakon što joj se pruži potrebna pažnja.
Do tada stavljam fotografije kako ona izgleda sada.


Neki su dijelovi u jako lošem stanju, ali sve su to sitnice.😉



Dizajn psihe me dobio odmah, na prvu. 💓 😉


Što je najzanimljivije već imam jedan veliki i mali ormar iz te serije pa eto...Recite onda da nije suđeno.😉
Do njenog makeovera želim i vama zanimljivih pronalazaka, na Njuškalu, buvljaku, tavanu, garaži...!😘 
(Ja sam pronašla još nešto, ali više o tome za dan, dva)




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...