Follow by Email

četvrtak, 6. srpnja 2017.

Makeover starog kredenca

Znamo i sami da je kuhinja srce skoro svakog doma.
Ako je tako, za mene je kredenac srce kuhinje i osobno bih ga stavila u svaku.😂 
Čak je i Pavao Pavličić napisao odu kredencu, tom golemom ormaru prepunom tajni za koje je samo domaćica imala ključ.💓 Sama riječ kredenc dolazi od latinskog glagola credo što znači vjerovati. To se vjerovanje odnosilo na kušanje jela i pića prije nego se ponude gospodaru i njegovim gostima jer je u to vrijeme postojala opasnost od trovanja. 
Ovaj mi je kredenac posebno drag, ponajprije zbog stakla na gornjim vratašcima. S obzirom da uzorak na staklu nije bio dovoljno vidljiv, odlučila sam naglasiti ga bojom, u posljednje vrijeme, svojom najboljom prijateljicom.😉 
Kredenac je bio u planu prije par godina, ali tada sam ostala trudna, rodila i eto sada kada Rea i Noel imaju skoro dvije godine došao je i on na red. 
Radila sam ga za urednicu portala Moj Gastro, Jozefinu Birindžić koja sada svoja jela može fotografirati na svom starom/novom kredencu.😅 I zaključati neki recept koji ne želi podijeliti s nama. 😉
Njegov donji dio bio je u jako lošem stanju jer je stajao na zemlji pa je crvica odradila svoje. Uspjela sam koliko toliko riješiti taj problem s obzirom da se ovdje nije radila prava i totalna restauracija koja bi zahtjevala mijenjanje dasaka itd. Dijelovi koji su bili oštećeni zakitala sam kitom za drvo. Budući da se boja jako teško skidala tata me spasio kada je donio brener pa smo boju "digli" na taj način. Znam da postoji toplinski fen pa se boja lakše skida ali u tom ga trenutku nismo imali pa smo radili s ovim. Pomoglo je u svakom slučaju nakon čega je preostalo špahtlom skidati boju, a bilo je tu popriličnih slojeva uljane boje. 
Jozefina je željela kredenac u shabby stilu. Ja sam ga malo modernizirala, ali i dalje smatram da je sada pravi romantičar. 😉 Neke dijelove namjerno nisam željela brusiti kako bi novi sloj boje naglasio pukotine stare boje. Drugim riječima, uspjela sam zadržati njegov crackle look (raspucani izgled) na nekim mjestima. 
Nakon mukotrpnog brušenja, bojala sam najprije temeljnom bijelom bojom na bazi vode, a na temeljnu nanosila bijelu lak boju, također na bazi vode. 
Letvice na staklima zaštitila sam trakom, pa obojala stakla. Sprej je s efektom zrcala što je dodatno naglasilo cvjetiće na staklima. 
Budući da su čestice spreja ostajale na prstima kada bi prešla po staklu, premazala sam ga lakom na bazi vode. Sada je moguće brisanje bez straha od brisanja boje.  
Na donja vrata sam lijepila čipku koju sam jednom prilikom našla u Kiku i eto napokon ju iskoristila za nešto. 😊 
Čipka je bila ružičasta pa sam ju bojala istim sprejom kao i stakla. Kada se osušila zalijepila sam ju drvofiksom razmućenim u malo vode.  Za romantični dio pobrinula se ova divna salveta koju sam napokon iskoristila jer do sada nigdje nije našla svoje mjesto. Mislim da se sljubila s ovim ljepotanom.😉 

U nastavku možete pogledati fotografije i donijeti vlastiti sud. 😜



















Evo i jedna fotka kredenca na njegovom novom mjestu. Nije u kuhinji, ali je na terasi. 
I služit će svojoj svrsi.😊


Nadam se da vam se svidio ovaj makeover.
Budite pozdravljeni do idućeg posta ( koji stiže jako brzo!).❤



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...